HTML

Ausztrália

Ausztrália

Linkblog

party

2009.11.22. 10:03 brigee

A tegnapi nap elég érdekesen telt.Elmentünk a partyra( Emily buli..:D) Hát végülis senki nem öltözött be ami nem is volt baj mert nekünk nem volt jelmezünk.Ez a buli teljesen úgy nézett ki mint ami a VIVAN szokott lenni,azok a 16 éves nagy banzájok.A buli egy nagy villába volt.. hatalmas medence volt..bárpultok..volt egy játékgép, a teraszon klíma volt..A TERASZON :D, jégkása gépek..bazi nagy kemence (ahol sütötték a pizzát :D) és volt csokiszökőkút is és egy nagy tánctér.Kb 40 -en biztos voltunk (felnőttek is voltak).Emily 16 éves szülinapja volt,agyilag pedig most lett 5 éves.Én jól éreztem magam de Zsé..:D a legidősebb fiú 11 éves volt,de jó fej volt nagyon (unoktesónk) 10 óra fele eljöttünk a buliról ma pedig munkával kezdtem.Szokásosan leszedtem az asztalokat..poharakat törölgettem..mosogattam.Ma csak 3 órát dolgoztam anyuék addig Éváéknál voltak ebéden.
A suli szerintem nagyon klassz.Tényleg jó az osztály..kedvesek és barátságosak.A tesztem szerintem nem lett annyira jó,de a szóbelim sikerült.Hétfőtől megint  go a suliba.Hétvégén megyünk Tamékhoz (ezt már leírtam azt hiszem :D) 2 hét és megint megyek egy házi buliba. Unokahugomnak lesz.Emily partin szinte végig mentünk mindenhova.Nagyon aranyos, és segített.Ha kellett kézzel lábbal magyarázott :D.
Úgy tűnik jövőhéten költözünk.ANyuék találtak egy aranyos kis házat.Remélem mostmár tényleg tudunk menni :/


[Bebi: a buli volt egy pasi..(pincér volt) szerintem nagyon jól nézett ki :Dúgy nézett ki majdnem mint a Dirty Dancing 2 -be a pasi.Unokahugommal sokat járkáltunk inni jégkását mert mellette dolgozott :D Szerintem helyes volt:D.Ha látok még ilyen jó dolgokat mindenképp megírom..megígértem :D)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brigee.blog.hu/api/trackback/id/tr631543184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása