HTML

Ausztrália

Ausztrália

Linkblog

köv.írás

2009.11.09. 21:17 brigee

Hétfő van és hétfő délután fél 1. Tegnap elött Zsével kipróbáltunk a vonatkozást és elmentünk Melbourne-be vagyis be a citybe, ahogy Szabolcs szokta mondani :D.Zsé kb. 5 percenként hívta Tam-ot hogy hol szálljunk le.A végére elég vicces volt,de fél óra alatt (jó lehet kicsit több volt) már bent voltunk a városba.(Amúgy úgy volt hogy zsé kérdezte Tam ot hogy leszálljunk? mire ő: -igen  Zsé felhívta mégegyszer hogy de ez nem a végállomás mire Tam:- de jó hogy nem szálltatok le :D
Ha egy ausztrál nem tud itt eligazodni akkor mi hogy fogunk?:D
Szóval elég vicces volt.A városba elvitt minket elég sok helyre.Annyi bevásároló hely van hogy csak néztünk..és még a negyedét se láttuk Melbourn-nek.Megnézük a felhőkarcolók egy részét,valami kis hídon is átmentünk,és a kínai negyed felé is elsétáltunk( a végére kicsit fájt a lábam..de jó volt mert az üzletekbe csak mozgólépcső van:D)Ezek után elmentünk Elthamba (Tamékhoz) ahogy lepakoltuk a cuccainkat jöttek a barátai és este fele elmentünk egy festiválra.Volt tüzijáték elég hangulatos kis valami volt.Este  11 fele értünk vissza hozzájuk és ott aludtunk.Nagyon kedves szülei vannak.Én elég nehézkesen beszéltem az angolt..sőt alig beszéltem és az volt a rossz hogy nagyon sok mindent megértettem még se tudtam válaszolni.Na mind1 idővel majd ez is meglesz,de Zsének nagyon jól ment. Ő volt a fordítógépem..szidott is miatta :D.Szóval ott aludtunk Taméknál.Reggelire az anyukája összeállított minden féle gyümölcsöket,ami elég jó volt.Utána elmentünk egy olyasmi helyre Eltahmba mint nálunk az agusztus 20 búcsú.Tam megkérdezte felülünk e a forgóra..persze rohadtul nem érettem mit kérdez..csak akkor miután már közeledtünk a masina felé..kicsit megilyedtem :D Zsé persze csak jót röhögött.Ez után Robi(T.apuja) hazavitt minket (anyuékhoz) Kb 3 óra fele értünk haza 5 re pedig mentünk Paul.ékhoz(ő az akinél apa dolgozni fog..amúgy rokon ő is) szóóval elmentünk hozzájuk.Soha nem láttam még ennyire szép házat.Egy birtokon volt..ami ilyen dombos volt.Volt kerti tó,nagy medence..hatalmas teraszok..egy étkező egy nappali és egy zongora terem, plus biliárd, uszoda,lovarda a lányok szobája hercegnős volt...nem akarom sorolni mert én is irigy vagyok :D Eltudom képzelni Salánki Attila arcát miközbe áradozok :D:D:D. Itt megbeszélték apuék a dolgokat és találkoztunk
a két unokatesónkkal.Ezek után visszajöttünk Szabolcsékhoz . Anyuék most épp kocsit néznek,és ma kapunk hírt hogy akkor a miénk e a ház amit anyuék kinéztek.És ma Putyi néniéknél vacsizunk.:D Elég gyorsan történnek az események.Én is kaptam munkát úgy tűnik,egy magyar étterembe.Ha minden okés,ott fogok dolgozni,Zsé meg most intézi magának a Burger King.es munkát.16. -tól elkezdődik a suli.Na megyek Zsével filmezni majd még írok.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brigee.blog.hu/api/trackback/id/tr921513856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

salis 2009.11.09. 21:34:59

Salánki Attila arcán konkrétan vigyor volt....
süti beállítások módosítása