HTML

Linkblog

első nap

2009.11.09. 21:14 brigee

Majdnem 30 órát utaztunk.Minden egyes földetérésnél kiszálltunk a gépből és mehettünk megint becsekkolni.Nem volt egy izgalmas dolog a 2.után.Összesen 3 szor szálltunk le és fel.Szerencsére rizikómentesen ment minden.Az egyik repülés 13 óra volt egy huzamba.A legközelebbi ilyennél ami csak 8 óra volt( DE ELÉG!) megtanultam hogy gyorsan elkell aludni és akko nem unod halálra magad.Hiába voltak filmek a gépen(szinte minden nyelven kivéve a magyart) és volt ingyen rádió és CD-k amiket lehetett hallgatni...nagyon fárasztó volt.Most itt vagyunk Juditéknál.Amikor leszálltunk Melbournébe kijött majdnem az egész család elénk.Ott volt Tam is(Bebi első kérdésére válaszolva és igen Bebii..megölelt :D:D )
Most itt fekszek az ágyon és szenvedek mert nincs wifi...Zsé is megszívta de nembaj..még egy ok hogy saját házat keressünk.Apuék kocsit akarnak majd most venni,és holnap néznek majd egy házat hátha bejön és sikerül kibérelni.Vasárnap családi ebéd lesz ahol ott lesz mindenki(alig várom..egy csomó angol én meg majd ahogy Domi szokta mondani fostiba leszek és nagyokat pislogok.Szerencse hogy van egy naagy okos bátyám aki majd segít akarata ellenére :D. legalább is remélem.Ahogy ma jöttünk Juditékhoz(ahol most lakunk 1 hétig) elgondolkoztam nagyon sok mindenen.Elég érdekes érzés mert apa kivolt akadva hogy itt minden más meg mint egy új világ , én pedig egyátalán nem érezem ezt.Olyan érzésem volt egy darabig mintha csak Budapesten lennék,és el se hiszem hogy már itt vagyok Ausztráliába és itt is leszek 3 évig.Rémes kimondani:D főleg hogy úgy fogom fel mint egy nyaralást.Mamáékkal beszéltem Skypon de Bebit nem tudtam elérni :/ nem volt fent .Itt most hajnali fél 3 van Magyarországon pedig délután fél 5. Na megyek aludni mert kifárasztott az út.Ja és amúgy kb este 11-re értünk ide a szállásra Szabiékhoz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.